Danas 28.11. je u Udruženju obrtnika Pazin održana zanimljiva i poučna radionica za članove Udruženja obrtnika Pazin “Koliko kosta prvi dojam”, „Što je prvi dojam i zašto je tako važan“, od strane predavačice Svijetlane Ranek Franjul, vlasnice obrta za savjetovanje i edukaciju o kulturi usluge Service mindset iz Pazina, na kojoj su sudionici radionice mogli čuti mnoge korisne informacije o utjecaju dojma na svoje kupce, klijente i goste;
? Što utječe na njegovo formiranje i kako izbjeći neželjeni prvi dojam (a time i neželjenu reputaciju tvrtke (restorana / hotela / salona)
? Zašto ponekad reagiramo prebrzo (prije nego smo promislili što ćemo reći) i nekoliko trikova kako izbjeći prebrze (nepromišljene) reakcije
? Koje su posljedice (i moć) lošeg iskustva gosta / kupca
Radionicu je otvorila i pozdravila sudionike predsjednica Udruženja obrtnika Pazin Karmen Gašparini .
Radionica je bila namijenjena za vlasnike obrta i njihove zaposlenike objekata koji pružaju usluge u ugostiteljskim objektima , trgovinama, frizerskim i kozmetičkim salonima, kućama za odmor te svima koji pružaju usluge u direktnom kontaktu s gostima ili kupcima, educirajući se da svojim gostima i kupcima pruže fantastičnu uslugu, te da se pružateljima usluga gosti i kupci nastavljaju vraćati te postanu stalni, a možda i lojalni klijenti.