Pozivamo Vas na besplatan seminar  osobnog rasta i razvoja s naslovom „KOLIKO KOŠTA PRVI DOJAM „; „OSTVARITE ODLIČAN PRVI DOJAM“ u organizaciji  Udruženja obrtnika Pazin. biografija predavača

✔️ Želite li oduševiti svoje goste ili kupce?

✔️ Htjeli biste da Vam se vraćaju i da Vas preporučuju?

✔️ A kako bi bilo da ih „osvojite“ odmah prvog trenutka?

💭 Na sva pitanja ste odgovorili potvrdno?

Tada sam sigurna da se vidimo na predavanju:

 

Naučiti ćete (ili osvijestiti) kako oduševiti svoje goste ili kupce od prvog trenutka.

Ima li prvi dojam cijenu? Saznati će i to.

 

Nakon predavanja znati ćete ili osvijestiti:

💡 Što je prvi dojam i zašto je tako važan

💡 Što utječe na njegovo formiranje i kako izbjeći neželjeni prvi dojam (a time i neželjenu reputaciju tvrtke (restorana / hotela / salona)

💡 Zašto ponekad reagiramo prebrzo (prije nego smo promislili što ćemo reći) i nekoliko trikova kako izbjeći prebrze (nepromišljene) reakcije

💡 Koje su posljedice (i moć) lošeg iskustva gosta / kupca

 

Za koga je predavanje? Za:

✅ Vlasnike, menadžere i zaposlenike objekata koji pružaju usluge:

  • Restorani, hoteli, trgovine, saloni, kuće za odmor i slični objekti koji pružaju usluge u direktnom kontaktu s gostima ili kupcima.

✅ Sve one kojima je važno da svojim gostima i kupcima pruže fantastičnu uslugu

✅ Pružatelje usluga koji žele da im se gosti i kupci nastavljaju vraćati te postanu stalni, a možda i lojalni klijenti

 

Za koga nije predavanje? Nije za:

⛔ Pružatelje usluga kojima kvaliteta usluge nije važna.

⛔  Sve one kojima zadovoljstvo i dobrobit njihovog gosta ili kupca nije na prvom mjestu.

 

Predavačica : Svjetlana Ranek Franjul,   obrt „Service mindset“ iz Pazina.

 Gdje: U Udruženju obrtnika Pazin, Dinka Trinajstića 2, Pazin u ponedjeljak 28.11.2022. u 9 sati ujutro

Seminar je besplatan za obrtnike.

Trajanje : 1 sat

Molimo vas da se prijavite  na e-mail uo.pazin@hok.hr.